12+  Свидетельство СМИ ЭЛ № ФС 77 - 70917
Лицензия на образовательную деятельность №0001058
Пользовательское соглашение     Контактная и правовая информация
 
Педагогическое сообщество
УРОК.РФУРОК
 
Материал опубликовала
Гайнутдинова Рузиля Рафаэловна48
Россия, Татарстан респ., Казань

Уйный –уйный үсәбез» проекты буенча «Куян кунакка килә» темасы буенча турыдан–туры оештырылган кабатлау эшчәнлеге конспекты

Исәнмесез, кадерле дуслар!

Игра «Сделаем салат»

Игра №3. ЧТО РАСТЁТ В ОГОРОДЕ? 1. Назови овощей, которых знаешь. 2. Как ты ответишь на вопрос: «Нәрсә үсә?».

Игра №2. СКОЛЬКО? (НИЧӘ?) 1. Назови овощи, которые вырастил Куян. Сосчитай сколько всего огурцов, морковок, картофеля и капусты.

Игра №1. УГОСТИ ЗАЙЦЕВ. 1. Сосчитай зайцев (бер, ике, өч, дүрт, биш). 2. Посчитай и «положи» в корзину первому зайчику одну морковку: «Бер кишер».Речевой образец: «Бер, ике кишер». «Бер, ике, өч кишер». «Бер, ике, өч, дүрт кишер». «Бер, ике, өч, дүрт, биш кишер».

Игра №4. ВОЛШЕБНЫЙ САД.. 2.Внимательно рассмотри картинку, и ответь на вопрос «Сколько?» «Ничә?» «Ничә яшел алма?» Речевой образец: «Ничә яшел алма?»-«Дүрт яшел алма». «Ничә кызыл алма?»-«Алты кызыл алма». «Ничә сары алма?»-«Ике сары алма алма». «Ничә зәңгәр алма?»-«Бер зәңгәр алма». «Ничә яшел груша?»-«5 яшел груша». «Ничә сары груша?»-«Өч сары груша». «Ничә зәңгәр груша?»-«Бер зәңгәр груша».