2
Применение игровой технологии на уроках родного (осетинского) языка для повышения мотивации обучения
Игровые технологии-эффективное средство воспитания познавательных процессов и активизации деятельности учащихся.Игры стимулируют умственную деятельность детей,а так же развивают внимание и познавательный интерес к предмету.
0
Темæ: «Æмбисæндтæ æмбарынц сывæллæттæ æмæ ас адæм дæр…»
Урочы нысантӕ: 1.Ахуырдзауты зонындзинӕдтӕ Къостайы басняты тыххӕй бафидар кӕнын. 2.Къостайы сфӕлдыстадмӕ цымыдисдзинад рӕзын кӕнын. 3.Ахуырдзауты хъуыдыкӕнынад ӕмӕ ныхасы хӕрзхъӕддзинад бӕрзонддӕр кӕнын.
0
Темæ: Гæдиаты Цомахъ «Дыууæ дидинæджы» 6 кълас Литература
Нысан: 1.Равзарын уацмысы сæйраг хъуыды. Скъоладзауты айвадон уацмысы тексты анализыл ахуыр кæнын. 2.Уацмысы фæрцы æвзæрын кæнын удыхъæды миниуджытæ,сæ миддуне сын хъæздыгдæр кæнын . 3.Æмгуыстад кæнынмæ арæхсын,къордтимæ кусын,хи хъуыдытæ æргом кæнын.Сценкайы хуызы равдисын уацмыс.
1
Мадæлон æвзаг-мадау адджын!
Мероприятие предназначенное для празднования родного языка

Учитель Осетинского языка и литературы

Россия, Республика Северная Осетия-Алания, Ирафский район, с. Сурх-Дигора

У этого автора пока нет подписчиков. Вы можете стать первым!