Контрольная работа по английскому языку №4 (2 класс, УМК Spotlight)

1
0
Материал опубликован 25 September 2018

Name _________________________________________

Class_________________

Control work № 4

Variant I

I. Вставь: can, is, have, has, are или am.

1. My sister ___________ a pupil.

2. Mary __________ got a cat.

3. Bob __________ run.

4. Jim and Helen ___________ got a teddy bear.

5. We _________ brothers.

6. I _________ happy.

II. Заполни пропуски словами из списка: dance, fair, on, doll, eyes, ears, got.

Look at my ___________. It’s got green ___________ and _________ hair. It’s ___________ small ____________. It can __________. It’s _________ the shelf.

III. Дай краткий ответ на вопросы.

ОБРАЗЕЦ: Can Larry swim? – Yes, he can.

Has he got a puppet? – No, he hasn’t.

1. Is Lulu five? – Yes, ________________.

2. Can she sing? – Yes, __________________.

3. Can they dance? – No, _________________.

4. Has he got dark hair? – Yes, _________________.

5. Have they got blue eyes? – No, ____________________.

IV. Распредели слова по столбикам в зависимости от правил чтения подчёркнутых букв.

Teddy, yummy, daddy, mummy, yellow, happy, funny, yuk, pretty, yes.

[j]

[i]

   
   
   
   
   

V. Переведи предложения на английский язык.

1. Балерина на полке. ___________________________________________________________

2. Мяч под кроватью. ___________________________________________________________

3. У него светлые волосы. _______________________________________________________

4. У меня зелёные глаза. ________________________________________________________

5. У неё маленькие уши._________________________________________________________

VI. Напиши полные формы.

1. He’s got - ______________________

2. I’ve got - _______________________

3. She’s - _________________________

4. They’ve got - ____________________

5. You’re - _______________________

Name _________________________________________

Class_________________

Control work № 4

Variant II

I. Вставь: can, is, have, has, are или am.

1. Ann ___________happy.

2. Tom ____________ got a cat.

3. Jill ____________ run.

4. Ben and Jack ____________ got a teddy bear.

5. They ______________ brothers.

6. I ____________ a pupil.

II. Заполни пропуски словами из списка: got, toy soldier, eyes, dark, on, ears, jump.

Look at my ___________. It’s got brown ___________ and _________ hair. It’s ___________ small ____________. It can __________. It’s _________ the table.

III. Дай краткий ответ на вопросы.

ОБРАЗЕЦ: Can Larry swim? – Yes, he can.

Has he got a puppet? – No, he hasn’t.

1. Has she got fair hair? – No, ___________________.

2. Is it a teddy bear? – Yes, _______________.

3. Is he in the garden? – No, ________________.

4. Can they sing like a bird? No, __________________.

5. Have we got a toy box? – Yes, __________________.

IV. Распредели слова по столбикам в зависимости от правил чтения подчёркнутых букв.

Teddy, yummy, daddy, mummy, yellow, happy, funny, yuk, pretty, yes.

[j]

[i]

   
   
   
   
   

V. Переведи предложения на английский язык.

1. Плюшевый медведь в коробке с игрушками.

_____________________________________________________________________________

2. Кукла под полкой.____________________________________________________________

3. У него большой рот.__________________________________________________________

4. У неё голубые глаза.__________________________________________________________

5. У меня тёмные волосы._______________________________________________________

VI. Напиши полные формы.

1. She’s got - ______________________

2. You’ve got - ____________________

3. He’s - _________________________

4. I’ve got - _______________________

5. They’re - _______________________

в формате Microsoft Word (.doc / .docx)
Комментарии
Комментариев пока нет.