12+  Свидетельство СМИ ЭЛ № ФС 77 - 70917
Лицензия на образовательную деятельность №0001058
Пользовательское соглашение     Контактная и правовая информация
 
Педагогическое сообщество
УРОК.РФУРОК
 
Материал опубликовала
Морозова Марина Александровна1784
Учитель английского языка высшей квалификационной категории
Россия, Пермский край, Березники

Реализация методики Microteaching при обучении письменному высказыванию на уроках английского языка

Реализация методики Microteaching при обучении письменному высказыванию на уроках английского языка Муниципальное автономное общеобразовательное учреждение «Средняя общеобразовательная школа № 29» города Березники Пермского края Выступление подготовлено в рамках городской творческой лаборатории «Обучение письменному высказыванию на уроках английского языка» (руководитель: Кладова И.С.) Докладчик: учитель английского языка МАОУ «СОШ № 29» Морозова Марина Александровна Березники, 2016

Microteaching Microteaching is a teacher training and faculty development technique whereby the teacher reviews a recording of a teaching session, in order to get constructive feedback from peers and/or students about what has worked and what improvements can be made to their teaching technique. Micro-teaching was invented in the mid-1960s at Stanford University by Dr. Dwight W. Allen, and has subsequently been used to develop educators in all forms of education. Dr. Dwight W. Allen Stanford University

Microteaching In the original process, a teacher was asked to prepare a short lesson (usually 20 minutes) for a small group of learners who may not have been their own students. This was then recorded on video. After the lesson, the teacher, teaching colleagues, a master teacher and the students together viewed the videotape and commented on what they saw happening, referencing the teacher's learning objectives. Seeing the video and getting comments from colleagues and students provided teachers with an often intense "under the microscope" view of their teaching.

Help us find our beloved family pet. Friendly, white with one brown spot. Answer to Harvey. Last seen near City Lake Park. Call 744-555-0129 Ask for Bob or Joan Reward if found and returned LOST DOG!!!

Adjectives are words that tell us how things look, feel, taste, sound or smell, how you feel about something.

Порядок расстановки прилагательных перед определяемым существительным opinion size quality/ character age shape colour origin material purpose lovely big traditional old round green Russian silver ceiling fine small well-preserved young square black French gold strategic ?

Morphology of a dog whiskers – усы fur – мех tail – хвост paws – лапы snout – морда fangs - клыки clutches – когти ears – уши eyes – глаза nose – нос back – спина stomach – живот neck – шея

Help us find our beloved family pet. Friendly, white with one brown spot. Answer to Harvey. Last seen near City Lake Park. Call 744-555-0129 Ask for Bob or Joan Reward if found and returned LOST DOG!!! Техническое задание Напиши объявление о пропаже собаки. Используй следующий план: 1. Introduction. Вступление. Опиши ситуацию. Когда и где пропала собака, как к ней относились домочадцы. 2. Description. Описание животного на картинке. Опиши детально внешний вид животного на картинке (ваше впечатление о животном, его размер, характер, возраст, цвет, назначение, порода). 3. Conclusion. Заключение. Укажи контактные номера телефонов и имена хозяев собаки. Обозначь награду человеку, нашедшему собаку. Важно: объем текста не менее 70 слов